2023/04/20

NEW WEB SITE OPEN / 新しいWEB SITE が出来ました。

 



この度念願でありました新しいウェブサイト
(ホームページ)が完成しました。


サイトのアドレスも新たに取得し、それに合わせて
活動名も今までのSTUDIO WOKINIから
私の個人名に変更となりました…。



こちらの新しいサイトには私に関する
様々な情報を載せています。


ウェブストアも入っていますので
今後は少しづつこちらで販売もする予定です。


お時間がありましたら是非皆様
一度ご覧になって見てください。

後、宜しかったらお気に入り

登録して貰えたら非常に嬉しいです笑


これからも宜しくお願いいたします。




I’m pleased to announce the completion 
of my long-awaited new website.
I also got a new address for the site.
The name of the production activity has been
 changed from STUDIO WOKINI to my personal name.



This new site contains a variety of 
information about me. 
And also contains web store too.
I personally think it is a very good site.
Please take a look if you have time.
Also, if you like, I would be happy
 if you could add me to your favorite.


Thank you all.







********************************************************

MANABU YAMAGUCHI ART CRAFT


INSTAGRAM

https://www.instagram.com/manabu_artcraft/


********************************************************

0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。